De directeur is belast met de dagelijkse leiding van de school. Hij heeft een beleidsvoorbereidende en beleidsuitvoerende taak ten aanzien van het onderwijskundig beleid, het organisatorisch beleid, het financieel beleid en personeelsbeleid. Tevens onderhoudt hij een deel van de externe contacten. Om deze taken goed te kunnen uitvoeren heeft de directeur geen lesgevende taken.
De teamleider is belast met beleids- en bedrijfsvoering ondersteunende werkzaamheden en regelt praktische zaken in onderwijsondersteuning. De teamleider is voor een deel vrij geroosterd van lesgevende taken. De teamleider is bij afwezigheid van de directeur plaatsvervanger.
De intern begeleider volgt de leerlingen vanaf dat ze op school komen totdat ze weer van school gaan. Zij is belast met de organisatie van de zorgverlening aan kinderen met specifieke onderwijsbehoefte. In overleg met de leerkrachten wordt, mede op basis van toets-resultaten, bepaald welke kinderen extra zorg nodig hebben. Deze zorg wordt in principe door de leerkracht zelf binnen de groep aangeboden.
Zo nodig wordt extra onderzoek gedaan en contact opgenomen met externe deskundigen. Tevens voert de leerkracht samen met de IB-er daarover gesprekken met deskundigen en de ouders van de desbetreffende kinderen.
directeur Ton van den Broek ![]() |
teamleider |
intern begeleider Wendy Heijmans ![]() |
Groepsleerkrachten
De groepsleerkrachten zijn verantwoordelijk voor het lesgeven in de groep. Dit doen zij overeenkomstig het vastgestelde beleid van de school. Zij streven naar een goed pedagogisch klimaat in de groep.
De groepsleerkracht geeft vorm aan het onderwijsprogramma, houdt de leervorderingen bij en rapporteert intern aan de directie en extern aan de ouders. Alle leerkrachten hebben naast hun lesgevende taak extra taken, zoals een coördinatorschap, het organiseren van activiteiten, zorgtaken, enz. Al deze taken staan beschreven in het zogenaamde taakbeleid. De groepsleerkracht is het eerste aanspreekpunt voor de ouders.
1-2a Karin Guelen ![]() |
1-2b Desiree van Kouwen ![]() |
1-2b en 1-2a Maria Nuij ![]() |
1-2c Willy Lamers ![]() |
1-2c Loes de Lange ![]() |
1d Daisy van Dijk ![]() |
3a Els Kluver ![]() |
3a Margo van Haren ![]() |
3b MarianneWesterveld ![]() |
3b Margo van Haren ![]() |
4a Anne-Marie van Uden![]() |
4a |
4b JaclynvanSchaik ![]() |
4b Ymie Schuurmans ![]() |
5a Hilde Kling ![]() |
5b Sharon de Bruijn ![]() |
5a en 5b Ymie Schuurmans ![]() |
6a Anneloes Boer ![]() |
6a Saphira Samusamu ![]() |
6b Danielle Vos ![]() |
6b Helma Duighuisen ![]() |
7a Vera van der Laak ![]() |
7a Paul Schaminee ![]() |
7b Stan Swartjes ![]() |
7b Carry Cobussen ![]() |
8a Susanne Hijmans ![]() |
8a Lily Verbruggen ![]() |
8b Maressa Versteegen |
8b Lincy van Nuland ![]() |
8a en 8b Marijn van der Linden ![]() |
Plusgroep |
Onderwijsondersteuners
De leerkrachtondersteuner en de onderwijsassistenten ondersteunen het onderwijsgevend personeel tijdens het lesgeven, maar ook bij de voorbereiding van de lessen.
Hannie Segers |
Elly Felten
|
De administratief medewerker verricht werkzaamheden ter ondersteuning van de directie. Daaronder valt bijv. de financiële administratie en leerlingenadministratie en het doen van bestellingen. De ouders kunnen bij haar terecht voor betalingen, algemene informatie, briefjes, etc.
De conciërge ontlast de leerkrachten van een heleboel zaken, zoals kopiëren, reparaties, tuinonderhoud, koffie en thee verzorgen, boodschappen en nog veel meer
De facilitair medewerker is belast met het schoonhouden van de school.
Administratie Carin Stevens ![]() |
Conciërge Jos Reijnen ![]() |
Conciërge PeterHendriks ![]() |
|
Facilitair medewerker Jacqueline Kobus ![]() |
Facilitair |